The Latest

Τα πρώτα Hip-Hop παιδικά παιχνίδια

Kicky

/ The Latest/
22 Ιουλ 2019

Το νέο brand ΜΑJR από την Mass Appeal αναβαθμίζει το style των παιδικών παιχνιδιών

Τα πρώτα Hip-Hop παιδικά παιχνίδια

Η εταιρία Mass Appeal κυκλοφορεί το νέο της brand MAJR, που έχει σαν στόχο να αναβαθμίσει τα παιδικά παιχνίδια, προωθώντας την Hip-Hop κουλτούρα.

Η ιδέα για το συγκεκριμένο brand ήρθε όταν ο CEO της εταιρίας Peter Bittenbender και η γυναίκα του απόκτησαν το πρώτο τους παιδί. Η Mass Appeal , ξεκινώντας σαν περιοδικό, έχει δραστηριοποιηθεί σε πολλούς τομείς όπως η δισκογραφία, η παραγωγή σειρών καθώς και άλλες δημιουργικές πτυχές, πάντα μέσα από το πρίσμα της Hip-Hop κουλτούρας. Έτσι όταν ο Bittenbender συνειδητοποίησε τν έλλειψη επιλογών στα παιδικά παιχνίδια, έβαλε μπροστά τη δημιουργία της νέας του πλέον θυγατρικής Mass Appeal Junior (MAJR).

2019-07-22_185701.jpg

"Το Hip-Hop συνεχώς επαναπροσδιορίζεται από μόνο του τα τελευταία 45 χρόνια, και κάθε τομέα που αγγίζει τον επαναπροσδιορίζει μαζί του" λέει ο Bittenbender. "Υπάρχουν πολλές δραστηριότητες που το Hip-Hop έχει μεγάλη επιρροή, εκτός από αυτήν".

Στοχεύοντας από νεογέννητα μέχρι παιδιά δημοτικού, τα πρώτα προϊόντα της MAJR περιλαμβάνουν matching apparel για γονείς - παιδιά, το "Boomblox" που αποτελείται από ξύλινα τουβλάκια που σχηματίζουν ένα old-school boombox και το "I Know I Can", μία σειρά από εμπνευστικά βιβλιαράκια, βασισμένα στο τραγούδι του NAS, συνιδιοκτήτη της Mass Appeal, "I Can". Το συγκεκρινένο τραγούδι εκπροσωπεί όλες τις αξίες της MAJR, εμπνέει και παρουσιάζει τις απεριόριστες δυνατότητες, σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες της ΜΑ.

2019-07-22_191814.jpg

Επιπλέον προϊόντα αλλά και συνεργασίες με άλλους καλλιτέχνες είναι ήδη στα σκαριά.

Και όπως λέει ο NAS: "Ιδρύσαμε την MAJR για να προετοιμάσουμε τη σημερινή νεολαία για τον αυριανό κόσμο. Στόχος μας είανι να βοηθήσουμε όλα τα παιδιά από όλα τα διαφορετικά backrounds να συνειδητοποιήσουν τις δυνατότητές τους πατώντας πάνω στη δημιουργικότητά τους με νέους και καινοτόμους τρόπους.

RELATED